Returer och reklamationer
Ärendehantering
Nedan finner du all information du behöver kring retur- och reklamationshantering. Här finns ifyllbara blanketter för respektive område, som du enkelt fyller i och skickar till oss. Detta gör det enklare för oss att hantera ärendet, och du kan snabbare få hjälp.
Adress för returer och reklamationer:
GUSTAVSBERG RÖRSYSTEM AB
Svetsaregatan 19
302 50 HALMSTAD
SE
Reklamationer
Om du behöver upprätta ett reklamationsärende ber vi dig vänligen ladda ned vår reklamationsblankett och fyll i den så utförligt som möjligt. Detta är ett underlag som krävs för att vi ska kunna hantera ärendet vidare. Nedan finner du våra ärendeblanketter.
Ladda ned blanketten, fyll i den utförligt och skicka sedan till support@gustavsberg-ror.se.
OBS! Glöm ej bifoga bilder för att vi ska kunna göra en bedömning av reklamationen.
Returer
Om du behöver returnera produkter till oss ber vi dig vänligen ladda ned vår returblankett och fyll i den så utförligt som möjligt. Detta är ett underlag som krävs för att vi ska kunna ta emot returen och inleverera ingående produkter. Våra ärendeblanketter finner du längre ned på sidan.
Ladda ned blanketten, fyll i den utförligt och skicka sedan till support@gustavsberg-ror.se.
OBS! Vid retur får produkter inte vara sammankopplade, de skall returneras omonterade. Om vi mottar en retur som vi helt eller delvis inte kan godkänna kommer vi från det att vi lämnat besked lagra produkterna i fyra veckor. Har vi inte fått någon återkoppling under den tiden kasseras de returnerade produkterna som inte blivit godkända.